Veel Gestelde Vragen

Wat is de levertijd?

Onze levertijd is 3-5 werkdagen vanaf het moment dat u besteld heeft. Het kan langer duren wanneer er vertraging is ontstaan bij de post.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn 3,95€. Bij orders boven de 35€ is de verzending gratis. De levertijd bedraagt 3-5 werkdagen

Hoe worden de posters verstuurd?

Posters worden met de post verstuurd. Wanneer u niet thuis bent tijdens de levering, wordt het pakket naar het plaatselijke postkantoor gebracht.

Ik heb nog niet alle posters ontvangen, hoe kan dat?

Onze A2, A3 en sommige A4 posters worden met DHL verstuurd. A5 posters en een gedeelte van de A4 posters worden met PostNL verstuurd. Hierdoor kan het voorkomen dat de levertijden van de posters variëren.

Wat als mijn posters zijn beschadigd? 

Komt u product beschadigd aan, laat het ons direct weten. U kunt ons dan mailen naar info@minimalisticwallart.nl met de bijgevoegde foto’s van de schade. Wij streven naar 100% klanttevredenheid en zullen er alles aan doen om dit doel te behalen.

Op welk papier wordt de poster gedrukt?

Houtvrij gesatineerd mc (glanzend) 250 gram.

Kan ik een afwijkende maat laten afdrukken?

U kunt altijd mailen naar info@minimalisticwallart.nl met de wens van het formaat van uw poster. Wellicht kunnen wij iets voor u betekenen.

Kan ik zelf een poster maken en deze bij jullie laten drukken?

Nee.

Ik heb geen mail gehad met een bevestiging

Neem contact met ons op via info@minimalisticwallart.nl. Wij zullen voor u kijken of uw order goed is doorgekomen en waarom er geen bevestiging is ontvangen door de klant.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt u bestelling kosteloos annuleren indien de order nog niet verwerkt is. De order wordt dezelfde dag na 16:00 uur verwerkt. Daarna zijn de kosten voor de klant. Retourneren kan binnen 15 dagen na ontvangst. De verzendkosten zijn voor de klant.

Ik wil mijn product retourneren. Hoe doe ik dat?

Onderaan de pagina vindt u een kopje ‘Retourneren’. Hier vindt u uitgebreide informatie omtrent retourneren.

Wie is er verantwoordelijk voor de verzendkosten bij retourneren?

De klant.

Hoe stuur ik een bestelling terug?

Onderaan de pagina vindt u een kopje ‘Retourneren’. Hier vindt u uitgebreide informatie omtrent retourneren.

Ik heb een verkeerd product thuis gestuurd gekregen

Onderaan de pagina vindt u een kopje ‘Retourneren’. Hier vindt u uitgebreide informatie omtrent fouten en klachten.

Mijn product is beschadigd

Onderaan de pagina vindt u een kopje ‘Retourneren’. Hier vindt u uitgebreide informatie omtrent fouten en klachten.

Hoe kan ik betalen?

Met IDEAL.

1.ALGEMEEN

1.1

De algemene voorwaarden zijn van toepassing wanneer de Klant een order plaatst op www.minimalisticwallart.nl. Alle informatie en gegevens over Minimalistic Wall Art staan op de website beschreven.

1.2

Minimalistic Wall Art is niet aansprakelijk voor fouten, onjuiste vectoren of het niet kunnen leveren van bepaalde producten. Minimalistic Wall Art heeft het recht om fouten te herstellen en een passende oplossing te bieden aan de klant. Alle afbeeldingen zijn voorbeelden. Wij bieden geen garantie dat de afbeeldingen exact op die manier worden afgedrukt.

1.3

De website is ten alle tijden eigendom van Minimalistic Wall Art en haar licentiegevers. Het is niet toegestaan om merken, handelsnamen, productnamen, afbeeldingen, ontwerpen en informatie te kopiëren en te gebruiken zonder toestemming van Minimalistic Wal Art.

2. OVEREENKOMSTEN EN BESTELLINGEN

2.1

De klant accepteert de voorwaarden van Minimalistic Wall Art wanneer hij/zij een order plaatst. De klant bevestigd hiermee kennis te hebben opgedaan omtrent de voorwaarden, persoonsgegevens en het gebruik hiervan.

2.2

Er ontstaat een koopovereenkomst wanneer Minimalistic Wall Art de bestelling bevestigd. Tot die tijd kan de Klant de bestelling herroepen en zal Minimaltistic Wall Art eventuele betalingen terugbetalen.

3.KLANTGEGEVENS.

3.1

De klant gaat akkoord met de voorwaarden wanneer hij/zij een bestelling plaatst. Daarmee stemt de klant in dat Minimalistic Wall Art gegevens van de klant mag gebruiken voor marketing doeleinde. De klant kan zich ten alle tijden afmelden voor de marketing doeleinde. In het privacybeleid staat hoe Minimalistic Wall Art omgaat met de gegevens van de klant.

3.2

Minimalistic Wall Art mag ten alle tijden een klant blokkeren wanneer er een vermoeden is van misbruik of de voorwaarden overtreedt.

4. PRIJZEN, KOSTEN EN BETALING

4.1

De prijzen gelden die op de website staan. De prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten.

4.2

Op de website worden enkele betaalmethodes aangeboden. Hier kan niet van worden afgeweken

5. PROMOTIES EN AANBIEDINGEN

Minimalistic Wall Art bepaalt zelf wanneer er promoties en aanbiedingen zijn en hoelang de promoties en aanbiedingen gelden.

6. LEVERING EN BEZORGING

6.1

In principe worden bestellingen binnen 3-5 werkdagen bezorgd. Het kan voorkomen dat er ergens in het proces vertraging ontstaat. Minimalistic Wall Art zal de klant hierover informeren.

6.2

Heeft de klant het product niet ontvangen binnen 30 werkdagen, dan heeft de klant recht om de bestelling te annuleren en het orderbedrag terug te ontvangen.

6.3

Als een pakket dient te worden afgehaald bij het plaatselijke postkantoor, dient de klant dit te doen na he afhaalbericht. De klant dient het pakket op te halen met een geldig legitimatiebewijs.

7. HERROEPINGSRECHT

7.1

Herroepingsrecht

Bij Minimalistic Wall Art heeft u 15 dagen de tijd om een product terug te sturen.

Stuur de volgende gegevens naar info@minimalisticwallart.nl als u uw product wilt retourneren.

– Ordernummer

– Klantennaam

– E-mailadres waarmee u uw aankoop geregistreerd heeft

– Oorzaak van de retour

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant.

Adres voor retourneringen

Minimalistic Wall Art

Wiekslag 10b

3853 BJ, Ermelo

7.2

In het geval van spijt, betaalt Minimalistic Wall Art het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, terug. Minimalistic Wall Art heeft 15 dagen de tijd om het aankoopbedrag te retourneren. De gestelde 15 dagen gaan in na het ontvangen van het geretourneerde product.

8. GARANTIE EN KLACHTEN

8.1

Wilt u een klacht indienen over een aankoop of een product?
Mocht u een product ontvangen die verkeerd is of schade heeft kunt u direct contact opnemen met info@minimalisticwallart.nl. Stuur ons de volgende gegevens inclusief foto’s van de schade of het verkeerde product.
– Ordernummer

– Klantennaam

– E-mailadres waarmee u uw aankoop geregistreerd heeft

– Oorzaak van de retour

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen en oplossen.

Garanties gelden alleen op fabrieksfouten en niet op andere fouten die ontstaan zijn tijdens het verzenden en/of afdrukken van de prints.

8.2

De klant dient Minimalistic Wall Art ten alle tijden op de hoogte te stellen van fouten of defecten.

8.3

Minimalistic Wall Art is niet verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van zijn/haar producten.

8.4

Als de klacht in behandeling is genomen en de klant recht heeft op teruggave van het aankoopbedrag, zal Minimalistic Wall Art binnen 15 dagen het aankoopbedrag exclusief verzendkosten terug storen aan de klant.